12 Nisan 2012 Perşembe

FIRINDA SOSLU TAVUK KANADI


Uzuuuun süren bir aradan sonra işte yine buradayım...

Hafta başında evde kuzucuğumla hoşça vakit geçirirken birden "Anne ben tavuk kanadı istiyorum" diye koşa koşa yanıma geldi.... Elinde benim tarif dosyamdan çıkardığı föyle karşımdaydı... Kırmadım yaptım... Aslında o okudu ben yaptım... :)

Biz yaptık oldu.. Siz de yapın... Restorantlarda yapılanları hiç aratmıyor...

Malzemeler:

15-20 adet tavuk kanadı

Sos için
1 su bardağı yoğurt
1 çorba kaşığı domates salçası
3 yemek kaşığı sıvı yağ
2 diş dövülmüş sarımsak (toz sarımsak da olur)
1 çay kaşığı tuz, karabiber, kimyon
2 yemek kaşığı limon suyu

Kaplamak için
Bolca galeta unu

Yapılışı:

Sos malzemelerini büyükçe bir kasede çırpma teliyle homojen olana kadar iyice çırpın...
Kanatları sosa bulayın ve en az iki saat buzdolabında ağzı kapalı olarak dinlendirin. Zamanınız varsa bir gece boyu bekletebilirsiniz. Daha iyi sonuç verir.

Fırınınızı 175 dereceye ayarlayın.

Sostan çıkardığınız kanatları galeta ununa bulayarak yağlı kağıt yaydığınız fırın tepsisine dizin...

25-30 dk pişirin...

AFİYET OLSUN!



3 yorum:

  1. Incredible quest there. What occurred after? Thanks!
    My site ; echelon

    YanıtlaSil
  2. What's up, just wanted to say, I loved this post. It was inspiring. Keep on posting!
    Have a look at my website :: apartments for rent

    YanıtlaSil

Kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.